У В’єтнамі знайшли струнний інструмент віком 2000 років

Дослідники знайшли та вивчили археологічні докази стародавнього струнного музичного інструменту, виготовленого з оленячих рогів у південному В’єтнамі

Провідний науковий співробітник та к.б.н. Студентка Фределіза Кампос з Австралійського національного університету (ANU) повідомила, що артефакту щонайменше 2000 років, він походить із культури Ео у В’єтнамі вздовж річки Меконг.

«Цей струнний інструмент, або хордофон, є одним із найдавніших зразків такого типу інструментів у Південно-Східній Азії», — сказала пані Кампос.

Це заповнює прогалину між найдавнішими відомими музичними інструментами регіону — літофонами або кам’яними перкусійними пластинами — та більш сучасними інструментами.

Він мав би довжину близько 35 см і мав отвір на одному кінці для кілочка, що було б важливо для налаштування. Він також мав щось схоже на місток для підтримки струни.

«Жодне інше пояснення його використання не має сенсу».

Пані Кампос та її співробітники Вуонг Тху Хонг з музею Лонг Ан у В’єтнамі та Дженніфер Халл з АНУ проаналізували понад 600 кістяних артефактів.

«Ми не змогли знайти нічого схожого як за розміром, так і за формою оленячих рогів», — сказала пані Халл.

«Це також свідчить про те, що артефакти були зроблені фахівцями, які, ймовірно, самі є музикантами».

Артефакти були знайдені на місці археологічних розкопок Го Чуа в провінції Лон Ан, Південний В’єтнам. Також було знайдено три однакові бронзові дзвони, які, швидше за все, були частиною поховання.

«Чітко встановлено, що музика відігравала важливу роль у ранніх культурах цього регіону. Разюча схожість між артефактами, які ми вивчали, та деякими струнними інструментами, на яких досі грають, свідчить про те, що традиційна в’єтнамська музика бере свій початок у доісторичному минулому», – сказала пані Кампос.

Незрозуміло, як грали на цьому інструменті або який саме звук він міг видавати, але пані Кампос вважає, що методи могли бути схожі на сучасні в’єтнамські музичні інструменти , такі як K’ný.

«K’ný — це однострунний смичковий інструмент, яким унікально керує рот гравця, який також діє як резонатор. Він може відтворювати широкий спектр звуків і тонів, набагато більше, ніж хроматична гамма, яку ви часто чуєте на піаніно. “, – сказала пані Кампос.

Ймовірним джерелом рогів, використовуваних для створення інструменту, є олень Самбар з індійської свині, яка походить з материкової частини Південно-Східної Азії. Дослідження опубліковано в журналі Antiquity .

Джерело: Antiquity

Alexis

★★★

Залишити відповідь

шістнадцять + шістнадцять =